TELEFON BIMBIT PERCUMA KEPADA PELAJAR DARI KELUARGA B40 - PERMOHONAN - Kerjaya Semasa

Breaking

Thursday, 9 April 2020

TELEFON BIMBIT PERCUMA KEPADA PELAJAR DARI KELUARGA B40 - PERMOHONAN








YTL Foundation dengan kerjasama YES dan FrogAsia, menyediakan data mudah alih dan bahan pembelajaran atas talian secara percuma kepada semua pelajar yang berdaftar di sekolah kerajaan di Malaysia. Bersama-sama, kita menjaga keselamatan anak-anak dan terus menyokong pembelajaran mereka!

Untuk Semua - Akses kepada pembelajaran dan kuiz ulangkaji di tab ‘Sumber Pembelajaran’
Untuk Ibubapa - Mohon data 40GB percuma di tab "‘Pelan Data Percuma’
Untuk Guru - Calonkan pelajar dari keluarga B40 di tab ‘Para Guru’


TELEFON BIMBIT PERCUMA DIBERIKAN KEPADA PELAJAR DARI KELUARGA B40

Pihak YTL akan menghulurkan bantuan dengan pemberian telefon bimbit secara percuma, lengkap dengan data 120GB (iaitu 10GB sebulan selama 12 bulan) bagi membantu para pelajar dari keluarga B40 untuk meneruskan pembelajaran dari rumah

PERANAN GURU DALAM MENYALURKAN TELEFON BIMBIT PERCUMA

Sebagai pejuang barisan hadapan, mewakili para pelajar, khidmat para guru amat diperlukan dalam mengenal pasti pelajar yang tidak mempunyai gajet untuk menerima manfaat ini.
Sekiranya guru-guru mendapati mana-mana pelajar dari golongan keluarga B40 yang tidak mempunyai sebarang alat peranti di rumah dan tidak dapat meneruskan pembelajaran dari rumah, sila sertakan nama mereka di borang melalui pautan di bawah:



Klik link: https://ytlfoundation.org/belajardarirumah/







Langkah Mudah Untuk Menamakan Pelajar Yang Memerlukan Bantuan

Langkah 1# Namakan pelajar yang memerlukan bantuan

  • Isikan butiran peribadi anda, pelajar yang terpilih berserta ibubapa pelajar.


Langkah 2# Borang dilengkapkan oleh ibubapa
  • Sekiranya sah, ibubapa akan menerima notifikasi e-mel untuk melengkapi proses permohonan termasuk memuat naik borang B40 mereka.


Langkah 3# Penghantaran telefon bimbit percuma dengan data 120GB kepada pelajar yang dinamakan
  • Sekiranya permohonan berjaya, guru dan ibubapa akan menerima e-mel berkenaan penghantaran 


34 comments:

  1. TELEPHON PERCUMA UNTUK PELAJAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sye nk mohon telefon percuma untuk anak saya

      Delete
    2. Saya nak mohon telefon percuma untuk pembelajaran anak saya

      Delete
    3. Saya nak memohaon telefon mudah alih untuk anak saya membuat pembelajaran dirumah

      Delete
  2. Hendak mohon percuma telefon utk anak.

    ReplyDelete
  3. Hendak mohon percuma telefon Utk anak
    Thanks

    ReplyDelete
  4. Memandangkan anak saya spm pada tahun ini jadi saya memohon telifon percuma untuk anak saya.

    ReplyDelete
  5. Memandangkan anak saya spm pada tahun ini jadi saya memohon telifon percuma untuk anak saya.

    ReplyDelete
  6. Anak saya menghadapi peperiksaan spm pada tahun ini jadi saya memohon telefon percuma untuk anak saya.. Ibu tunggal

    ReplyDelete
  7. Anak saya menghadapi peperiksaan spm pada tahun ini jadi saya memohon telefon percuma untuk anak saya.. Ibu tunggal

    ReplyDelete
  8. Memandangkan ank saya tahun ini menghadapi peperiksaan spm. Saya ibu tunggal memohon telefon percuma untuk ank saya

    ReplyDelete
  9. Hendak mohon percuma telefon Utk anak
    Thanks

    ReplyDelete
  10. Saya mpy 4 org ank yg bersekolah, agak sukar kerana tpksa berkongsi satu handset iaitu handset saya sendiri selain tdk mampu membeli handset utk ank2

    ReplyDelete
  11. saya ingin memohon telefon mudah alih utk 2 org anak saya bagi membuat tugasan yang diberikan oleh guru mereka sebab saya tak mampu utk membeli

    ReplyDelete
  12. Saya ingin memohon telefon mudah alih untuk anak saya membuat pembelajaran dirumah sebab saya tidak mampu untuk membeli

    ReplyDelete
  13. saya ingin memohon telefon percume untuk anak saye

    ReplyDelete
  14. Memohon telefon percuma untuk anak saya

    ReplyDelete
  15. Memohon telefon percuma untuk anak saya , tahun ini dia menghadapi SPM ,

    ReplyDelete
  16. memohon telefon percuma untuk anak daya

    ReplyDelete
  17. memohon bantuan telefon percuma untuk anak saya

    ReplyDelete
  18. Sy nak mohon telefon pintar utk ank sy

    ReplyDelete
  19. saya dah mohon utk 3 org tapi saya dapat utk 1 org saje..saya cuba mohon sekali lagi x bole sbb dah ade data dlm tu...

    ReplyDelete
  20. sa cuma ada 1 telefon. Tapi saya terpaksa bawa telefon sebab saya bertugas barisan hadapan. sa perlukan bantuan telefon untuk anak saya.. Saya harapkan budi baik kepada yang berwajib..

    ReplyDelete
  21. Saya ada mohon tapi belum da jawapan,,sebab saya ada 4 anak mereka semua memerlu kan telefon untuk belajar,kerana saya cuma ada satu je telefon.

    ReplyDelete
  22. Macam mane nak mohon,sye cari tak jumpe

    ReplyDelete
  23. Macam mana caranya nak mohon telifon bimbit percuma ni bagi keluarga B40

    ReplyDelete
  24. Saya ingin memohon untuk anak saudara saya

    ReplyDelete
  25. Salam sejahtera...sya dh bt permohonan utk and sya.Smpi skrg sya Blum tahu apa status permohonan sya,samada lulus @ tdk.Bgaimna sya nk semak status?

    ReplyDelete
  26. Macam mana caranya nak mohon telifon bimbit percuma ni bagi keluarga B40

    ReplyDelete
  27. saye nak buat pemohonan tok ank²

    ReplyDelete